Tuesday, October 27, 2009

CINTA LIMA SEGI...

Alang-alang melukakan hati lelaki biar seramai mungkin. Inilah prinsip melati semenjak dua menjak ini selepas ramai lelaki kacau hentam melati.
Kes cinta lima segi ini bukan rekaan semata-mata, namun memang melati mereka-reka rasa cinta dalam sanubari melati. Al kisah terjadilah cinta itu begini ceritanya:
bos melati suka melati dari mulai melati lapor diri. rakan sekerja melati pun ada dua orang menanti-nanti kejatuhan hati melati kepada mereka. yang sorang kacak macam abang Roshyam Nor pelakon tu, yang seorang hidung kemekkk pipi tersorongg-soronggg. sorong dengan MyV melati kanggg...
paling melati lucu, abang driver syarikat melati pun boleh jatuh hati! alamakkk terlebih kuorta sudah...tapi paling naya bila pak guard pun ikut-ikut memancing cinta melati.

Berani-berani pula mereka menelefon dan meng"SMS" melati tengah-tengah malam. Melati macam biasa layan bek punyer terutama bos melati yang mengakui dirinya tidak bahagia...
Melati tak boleh menolaknya kerana....
kerana...
keranaaa...
MELATI NAK JERANGKAP MONYET2 TU!

7 comments:

  1. Permainan melati cukup menarik. Tapi ini sekadar menambah keperitan. Lakukan apa sahaja yang melati fikir perlu untuk menyedarkan seseorang yang melati mahu, sesiapa sahaja lelaki dalam hidup melati yg ingin diSEDARkan.

    ReplyDelete
  2. kalau free.. bleh komen atau berkongsi idea di www.marudubloggers.blogspot.com .. mana tau boleh jadi masuk ruangan SAM sebagai penulis jemputan dalam segmen HALILINTAR... hehehe. salam kunjungan dan salam perpaduan

    ReplyDelete
  3. mungkin aku antara yg dipanggil monyet sebab telah diundang ziarah blog ni..

    Untuk tuan tanah makasih kerana telah membuat komen diblogku..

    ReplyDelete
  4. Kesihan lelaki2 itu kerana dapat gelaran monyet..
    harus diingat x semua lelaki adalah monyet..
    Harus kita renung juga kalau tiada lelaki mungkin kita tak nampak dunia ini..
    Jadi fikir2 kan la sebelum membuat gelaran..

    ReplyDelete
  5. Saya bukan hendak membangga-banggakan lelaki atau memandang rendah kaum wanita, tapi cukuplah kalau sekadar kamu wanita sedar keburukan atau kehendak rakus seorang lelaki.... tidak semua lelaki memandang wanita kerana mahukan cintanya...tetapi lebih pada penilayan nafsu semata... memeragkap seorang lelaki..? itu kata-kata agak berlagak bagi pandangn peribadi sayala.. lelaki adalah ciptaan tuhan yang sangant unik.. dan tidak mungkin dapat di tewaskan oleh seorang wanita, mungkin kamu berasa bangga menewaskan lelaki yang kamu panggil monyet tapi kamu akan tetap meneyerah kepada seorang kaum lelaki... berbalik pada jerangkap monyet tu... come on... kalau dia tu masuk perangkap kamu hendak buat apa..? tumbuk...rogol...silap-silap perangkap punya perangkap kembung perut... so lebih baik tolak secara baik-baik atau terima secara baik... dan kalau tidak kisah terima semua.... berhati-hati play safe..

    ReplyDelete