Saturday, December 27, 2008

BOS KADANG-KADANG MENGATAL...

Bos kami dari kaum Adam. Walaupun dah berstatus bapa tetapi masih kelihatan muda. Jauh lebih muda dari "Pak Guard" yang jaga malam ofis kami. Memang mengancam jiwa kaum Hawa. Korang jangan ketawa. Kalau korang berhadapan dengan bos macho....aku takut ada yang ikut dia balik rumah jadi "orang dapur"....he...he...heee...

Aku tak cop bos kami sebagai "monyet" sebab dia lampau tampan dan macho dipanggil monyet. Tapi si bos kami ni kekadang MENGATAL juga. kadang-kadang dia jeling-jeling juga betis, punggung dan....... Naik SERAM kami dibuatnya.

Haiiii.....lelaki....
bukan lelaki kalau tak suka barang kepunyaan wanita???...
YA KAH?
Right?

7 comments:

  1. hahaha. betul pondan tu kalu inda suka. benda2 mcm ni mungkin naluri. pertama kali tia pa baitu. jangan ja balik2 haha. tp kan... err, nda jadila ckp. bah oraitnopo.

    ReplyDelete
  2. Mengatal sabah mengkali buss mu tu.. Hehehe.. Kalau takut ditingu', better ko beli kain bikin tutup mna area2 yang membuatkan mata2 lalaki sensitif mau tingu.. Hehe..

    Bejumpa Si yu$ lagi disini.. Cakap ja Yu$.. apa lagi main tapuk2 tu.. Hehe..

    ReplyDelete
  3. Mangkali bos melatiduka nie terbaca satu akhbar yang menulis mengenai artikel kajian di Universiti California yang menyatakan jika lelaki memandang ke arah bhgian dada wanita ( memandang begitu sahaja), akan mengeluarkan enzim dalam badan yang boleh memanjangkan umur lelaki selama sepuluh hari.

    Ba yus.. kalau 10 kali pandang, tambah panjang la tu ke 100 hari.. Mangkali dia urg menggatal bah tu lt.m. Musli

    bagi sya normal ja ba tu bila TERpandang. cuma reaksi dan cara memandang akan menentukan bentuk yang boleh mendatangkan rimas (atau selesa diperhatikan) kepada kaum hawa.

    Saya tidak tau la kalau bos tu tidak macho dan tidak terlampau tampan. Kalu muka mcm monyet, lagi la teruk mangkali entry si melati duka nie menghentam lelaki. hehe. Hentam saja ba melatiduka. Jan tingu hensem tak hensem. Kalau tdk selesa bos tingu begitu, bagi ja macam ko belasah lelaki sini dalam blog. :)

    ReplyDelete
  4. wuaaaahahahaha... siok pula hasil kajian ko ni little mike. nah... lama baitu kalau 10 hari. wainaaa. ko dingar tu lt. musli?

    ReplyDelete
  5. adeehhh...

    ada ka pula hasil kajian saya. Ada bah kajian yang dibuat oleh universiti california. Lucu dan tergelak juga saya membaca kajian tu.

    Jangan la pula lepas ni, jadi eksploitasi yang ekstrem.. haha... tidak semua perkara baik itu benar2 baik. Tapi umur panjang tu baik juga kan?? hahaha... kajian saja ba tu. memandai-mandai ja diurang buat kajian mcm tu.

    Inda pasal2 kalau 'meningu' terus kena pelempang jipun, bukan pindik umur ka tu?? hehe

    ReplyDelete
  6. Sekarang nie pun umur mau meningkat suda..life span lelaki malaysia sekitar 60 ke 70 tahun ja..klu begini barabis leinie tingu area "itu" supaya panjang umur..

    Siou main-main ja..

    ReplyDelete