Tuesday, December 23, 2008

LELAKI SEJATI YANG PEMALU!

Baru-baru ni, ada staf baru posting. "Handsome" bangat! macho dan nampak gentleman...tapi masalahnya...DIA SANGAT PEMALU!

Niat di hati nak buat "ehm..ehem..." tapi MASALAHNYA ......aku pun pemalu juga kalau memulakan hubungan dengan lelaki! yalah kan...walaupun aku "laser" sikit tapi kalau bab-bab buat hubungan special dengan kaum Adam...aku juga jaga standard sebagai kaum Hawa yang ada "class". Bukan kelas akulah tackle balak. Nanti silap terpeluk kayu balak yang gatal, mampus aku!

Alahai...melepas lagi lah.
BILALAH NAK JUMPA LELAKI SEJATI YANG TAK PEMALU???

7 comments:

  1. Namanya pun baru posting. hehe... Persekitaran biasanya menjadi perkara utama yg perlu diadaptasikannya terlebih dahulu sehingga boleh membayangi beberapa sikap lelaki hensem tersebut. Apa lagi kalau ada kemungkinan dia diperhatikan. Ibarat pohon semalu yang menguncup bila disentuh daun sekitarnya namun berduri jika tersilap langkah. Tidaklah saya katakan lelaki ini ada potensinya dari segi 'risiko' dijadikan teman hidup. Keadaan begini tidak akan membantu anda melihat sebenar sifat lelaki yang ada pada dirinya.

    tunggu la sebulan dua, pasti anda akan tau ada atau tidak keperluan untuk tackle lelaki itu. Sabar-sabar ya.. hehe

    ReplyDelete
  2. little-mike tak pemalu ke? hehehe...
    bye...

    ReplyDelete
  3. mungkin juga pemalu. 'malu' kerana aku lelaki... .... malu kerana 'lelaki' yang sempat singgah di halaman rasamu selalu gagal membuatkan melatiduka 'berlembut' di dalam kata-kata untuk kaum lelaki.. hehe

    jangan selalu hilang sabar terhadap lelaki kerana lelaki juga tidak hilang ketabahannya terhadap wanita

    ReplyDelete
  4. cik melati, biasanya kan...lelaki bermoral, selalunya pemalu..."monyet-monyet" biasanya tidak pandai malu. hehehe...

    ReplyDelete
  5. istedi ko little mike. adad harapan suda tu. :0

    ReplyDelete
  6. yu$...

    ada harapan ka yu$? hehe sya tidak berada di antara 'ada harapan' dan 'tidak ada harapan'... sekadar wujud di ruangan komen saja itu sudah baik kan? :)

    ReplyDelete
  7. ya ya... salut sama kamurang yg berusaha semua hehe

    ReplyDelete