Sunday, December 21, 2008

SMSSS LAGI!

Semalam pun aku kena kacau dengan SMS BUTA. Entah siapa tapi KAUM MONYET lah. Mau kenalan konon. Buduh. Kalau dia tau sms, tentulah dah kenal! Tak gentleman langsung. Kalau dah kenal, cakap terang sajallah nak ajak makan KFC kah, dinner ka, belanja shopping ka....

Ni yang aku meluat dengan kaum Adam ni. Bernafsu nak ngorat anak dara orang tapi tiada skill. Malas layanlah lelaki tiada skill. Buang karannn...

BUANG KREDIT JER LAYAN
LELAKI MACAM MONYET!

Bye....jangan merajuk!
Try again...

7 comments:

  1. Teruskan memblog... Selagi boleh redakan perasaan marah luahkan saja.. Kamu berhak.. Oorait nopo.. Nasihat saya cukup sekadar komen pada post kak2 yang pertama...

    ReplyDelete
  2. wajar juga tindakan cik melati tu. Harus berani menyatakan "NO" pada saat dan situasi yang betul. So? Terusin mana yang wajar.terus terang, saya enjoy baca blog cik melati. INI BUKAN NGORAT TAU! HEHEHE

    ReplyDelete
  3. betul ka kamurang semua ni bukan mo mangurat si melati? hahahaha. buli sa sms kau ka melati? :)

    ReplyDelete
  4. untuk mengurat jauh sekali.. cuma rasa terpanggil kerana kita lelaki.. tidak tau la ada yang mahu mencuba.. silakan saja.. hehe

    lagipun kita2 juga ba ni, satu tempat. seronok bertemu dalam blog walaupun antara kita tidak pernah bertemu pun...

    ReplyDelete
  5. ya kan? betul tu little mike. saya cuma biasa jumpa sanguru. yg lain semua saya tidak kenal o.

    ReplyDelete
  6. teingat pla crita Planet of The Ape lakonan Mark Whelberg...siuk tingu munyit-munyit pandai bacakap...

    ReplyDelete