Sunday, December 21, 2008

KUCARI LELAKI SEJATI...

Saya sudah kerap kali bercinta tapi belum kutemui lelaki sejati yang sesuai dibuat laki. Ramai monyet telah kucuba bermain cinta monyet tapi dasar monyet pantang nampak pisang muda...
Bukan saya tidak lawa. Ramai monyet nak dekati saya sebab saya lawalah. Itu kata monyet-monyet itu kepada saya setiap kali mereka cuba mengorat saya. Mata saya lawalah. Hidung saya mancunglah. Itu -ini semua lawa. Dasar monyet!...

Kerana kecewa dengan perangai monyet maka saya terfikir untuk membina laman blog ini untuk mengenakan monyet-monyet...dan manalah tahu ketemu LELAKI SEJATI? SIAPAKAH LELAKI SEJATI? AKAN SAYA BERITAHU DALAM ENTRI SETERUSNYA.

ADAKAH ANDA JUGA MONYET? ADAKAH ANDA MELATIDUKA SEPERTIKU?

2 comments:

  1. Nah! tiada lelaki mengomen entri ini bukti bahawa masih ada lelaki bukan monyet. hehe

    ReplyDelete
  2. wuik... sabar ko. ada ni munyit ketinggalan bas. bah... ni munyit mo dingar ko serita jak...

    ReplyDelete